اصل قضیه محبت است

گاهی وقت ها فقط کافیست باهم مهربان شویم ....همین ..... 

مهربان ترین باش !

نظرات 4 + ارسال نظر
سلام شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

اینها فقط جمله های قشنگه
که همه رو حفظم
توی زندگی مشترک نمشه اجراش کرد
سجاده ش رو پهن میکنم
معطر میکنم
صبح نماز نازش میکنم آقا بیدار شو نماز بخونیم
بلند نمیشه
میخونم میخوابم
اخر سر بلند میشه میخونه...
چایی اماده س اقا بیدار میشی؟ صبونه آماده س
: باشه باشه ای باباااااااااااا
نامهربون که نگام میکنه ته دلم ویرون میشم
اما براش لبخند میزنم کفری میشه
دوستت دااااااااااااااااارم اقای من مهربون من!!!
:باشه باشه
عزیزم همش نخواب عمرت حیفه جوونیت داره میره بلندشو به کارات برس
...
اشکال نداره حداقل بلندشو ناهار بخور معده ت اذیت نشه بعد دوباره بخواب
...
غروب
اقا بلند نمیشی؟ دق کردم نمیشه بریم باهم بیرون ؟
یه هوایی بخوریم؟
روز تولدو سالگرد ازدواج....ببخش که نتونستم برات چیزی بخرم دستم خالی بود!
اشکال نداره اقای من... خودتو ناراحت نکن!!
دختر که بودم چند صد تومن همیشه پول تو جیبیم بود
اما الان متاهلی هرماه یه هزار هم خرج نمیکنم
که قسط داریم
اجاره باید بدیم
وپول بنزین اقا یه وخ کم نیاد
یه مرد از زندی چی میخاد؟
خانوم مطیع و همیشه در اختیار

اما بازم راضی نیست
بازم دعوام میکنه
داغوونم میکنه
صبح تا شب اروم ویواشکی باید گریه کنم
......
دوره ی nlpرو گذروندم...کتابای روانشناسی رو گذروندم
همه ی پستاتونو خوندم
خنده ام میگیره
اخه همه ی اینا رو در سطح عالی اجرا کردم
مهم اینه که طرف مقابلت هم همین اندازه بفهمه
دنیاش باهات یکی باشه
منی که دختر بابا بودم
برا خودم برو بیایی داشتم کسی بودم برای خودم

الان متاهلی توی این خونه
فقط برای حفظ زندگی
جلوی هر ناملایمتی باید بخندم
و بگم الهی فدات شم چه قدر دوستت دارم
اقای منی ناراحتیتو نبینم یه وقت و.....

خدا یا خودت کمک کن همه رو ... ومن رو تو جمعشون.

سلام....
نوشته ها و پست های این وبلاگ برای قشنگ تر شدن و بهتر شدنه زندگیای همه مونه .ممکنه مشکل من فقط یه چیز کوچیک باشه که روی کل زندگیم سایه انداخته و با همون کار ممکنه زندگیم ازین رو به اون رو بشه ....ما تو این وبلاگ دنبال اون نقطه ایم ...این ارمانه ....شاید دورازدسترس باشه اما شدنیه ....
نمیدونم چرا شما این مشکلات رو دارید و چرا حل نمیشه ...به قول خودتون باید دو طرفه باشه .درکتون میکنم .
اما ما اینجا مینویسیم که شاید رهگذری که میاد وبلاگ رو میخونه اون طرف مقصره زندگی مشترک باشه و با خوندن این پست ها درست بشه /....
نمیدونم دیگه چی بگم ....انشالله زندگی شما هم خوب بشه ....تنها کاری که میتونم الان بکنم آرزوی خوشبختی تونه !

حکیم شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

اره دقیقا منم میخواستم بگم خیلی دارید شعار میدید
ولی بدید اشکال نداره !
کنتور که نمی ندازه
نمیشه که بگی : بد اخلاق باش
بایستی بگی مهربون باش دیگه !!
نمیشه که همیشه مهربوت ترین باشی . میشه ؟
میشه همیشه خانوم خوبه بود؟
خودتون مگه خانوم نیستین؟ نداشتین شرایط متفاوت؟
شایدم شما خیلی گلین!
بهتره به جای این نوع از جملات بگید
در این شرایط اینطوری صبور باش ومهربونی خودتو حفظ کن. بعد شرایط رو توضیح بدید..اینطوری کاربردی تره!

یک کم واقع گرایی هم خوبه . مشکلات فراتر از این حرفاس
شاید درد مردم رو نمیبینید؟!

از ظرفیت شناسی
از تربیت خانوادگی
از محبت های درست و به جا
از اشتباه های نا به جا
و...
هزار و یک موضوع متفاوت هم میتونید بنویسید
میخوایید من کمکتون کنم ؟؟

ستاره یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://derakhshesh3tare.blogfa.com

وبلاگتون خیلی زیباست... حال کردم وقتی خوندمش... مخصوصا من که تازه عروسم و تازه دو ماهه که از عروسیم می‌گذره.... چه پست‌های فوق‌العاده‌ای ... ممنون... لینکتون می‌کنم با اجازه....

ممنون .انشالله که مفید باشیم .لطف دارید

مریم دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

همیشه این طور بودن سخته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد