نعمت برتر

پیامبر اکرم (ص):
بعد از ایمان به خدا نعمتى بالاتر از همسر موافق و سازگار نیست.
(مستدرک ج 2 ص532 )

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

درست فرمودن.

محمد شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام و درود به گردانندگان وبلاگ...سوالی دارم هر چند مربوط به پست نیست

من خواستار دختر خانمی هستم که قد بلندی داره...من بعنوان پسر مشخصا بلند قد نیستم 174...این دختر خانم هم حدودا هم قد من یا کمی کوتاه تر از منه.... به نظر شما مرد واقعا باید یک سر وگردن از زن بلندتر باشه در غیر اینصورت تساوی قد زن و مرد پسندیده نیست!!؟

در این امور موردی باید بحث بشه اما کلا قد و قامت ، چیزی نیست که خیلی در خوشبختی انسان ها تاثیری داشته باشه . بیشتر در زندگی فهم و شعور و درک متقابل و خیلی چیز های دیگه مهمه تا حالا قد و قامت ! البته اگر اون خانم جزء معیار های اصلیشون قد و قامت بلند تر هست ، خب شاید مسئله زا بشه . اگر زیاد برای خودتون مهم نیست ، ببینید برای اوشون چقدر مهمه . اگر خیلی مهم نبود به چیزهای مهم تر توجه کنید .

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

خیلی به جا بود من درک میکنم این نعمت رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد