اعتراف 7

خداحافظی کردن از زن ها _ چه برای یک ساعت، چه برای همیشه _
ظرافت می خواهد
بلدی می خواهد
زن ها به نحوه ی جدا شدن حساسند
به آخرین تصویری که از شما در ذهن دارند ...
نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

ستایش جان شما کلا تو اعترافتون یه خورده ای تامل کنین
ولی شما خیلی حساسین ها.
البته که من هم با شما موافقم ولی بعضی چیزا زن ومردی نداره ..عمومیه...

یاس18 پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

بنظرم برا خانما همه چی ظرافت میخواد

میم جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

چرا کسی جواب منو نمیده؟
نمیشه منم اینجا بنویسم؟

سلام جناب میم . خوش اومدید ...
اختیار اینجا با بنده نیست . باید با جناب بنیامین صحبت کنید

آزادی جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

و من حلا به این ظرافت نیاز دارم ...

دختره چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ق.ظ

چقدر هم که ظرافت به خرج داد جوری که قید هر چی مرد بود زدم
من جوابم به درخواست شما منفی هست دلایل اش شخصی هست بعد اون همه احساس بعذ ائن همه غرور خودم و شکوندن اینو بهم گفت تا عمر دارم از یادم نمیره

سلام .خوش آمدید .
راستش بعدها خواهی فهمید که همچین آدم بی ملاحظه ای همون بهتر که یه بار واسه همیشه راحتت کرد ...

مهدیه سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://mhdh.blogsky.com

من اکثر اوقات بلاگتون رو میخونم
این مطلبت خیلی قشنگ بود و حرف ذلم با اجازت و با ذکر اسم بلاگت تو بلاگم میزارم

امیر دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام
کاملا موافقم البته مردها نیز به نحوه جدا شدن حساسند.
لطفا کمی بیشتر راهنمایی می کنید که چطور میشه این ظرافت را یاد گرفت؟ آیا مطلب مفید و کاملی در این زمینه جایی دیده اید؟
متشکرم

نویسنده چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ http://baran3payizi.blogfa.com

۱نفر ما رو درک کرد
چه عجیب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد