یک عاشقانه ی آرام

چقدر زیباست که برای همسرت نامه ای بنویسی و خوبی هایش را بگویی .


پ ن : این کار هم به او میفهماند که فقط بدی هایش را نمیبینی ، هم باعث تکرار آن خوبی ها میشود ...

نظرات 6 + ارسال نظر
یاس۱۸ یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

فکر خوبیه

لعیا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://rainbow1363.persianblog.ir

فکر نمی کنم این نسخه برای همه جواب بده!
نمیدونم به امتحانش می ارزه یا نه؟!

طعم باران سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://yas46.parsiblog.com/

دقیقا....
اما این روشیه که تا ابد فقط خودت باید انجام دهی...
مثل کاری که من در پست آخرم کردم...

گلابتون شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ق.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

چه پیشنهاد خوبی! باید امتحانش کنم.

مریم. ب. شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ق.ظ

داشتم وبلاگ شما رو میخوندم اتفاقی. و وقتی به این پست رسیدم ... باورتون میشه؟ شروع کردم به نوشتن نامه برای شوهرم و گفتن خوبیاش توی نامه. انگار یکی هولم داد سمت نوشتن چون حتی یک دقیقه هم طول نکشید تا تصمیم گرفتم واقعا بنویسمش! و الان ساعت ۴ صبحه و من نیم ساعته که دارم مینویسم ولی تموم نمیشه. من واقعا ازتون ممنونم به خاطر این یه جمله و شروع کردنش با "جه زیباست" به جای "چقدر باعث بهبود رابطه میشه" یا امثال اینها :)
این پست مال چند ماه پیشه ولی من این کامنت رو نوشتم که هم تشکر کنم هم شما بدونید چقدر خوبه وبلاگتون و انرژی بگیرید :)
ممنونم و امیدوارم همسر شما هم این نامه رو از شما گرفته باشه :)

سلام . واقعا روزی که این پست رو نوشتم فکر نمیکردم یه روز یکی این کار رو بکنه . به شدت خوشحالمون کردید و بهمون انرژی دادید .. ایشالا همیشه عاشق همسرتون و همسرتون عاشق شما بمونند ...

مریم. ب. چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد