همه چی تمام

هر چقدر گشتم یه جمله از این کتاب رو بزنم ، دیدم حیف کتاب هست که همش با هم خونده نشه !


حتماً حتماً حتماً باید این کتاب رو بخونید ...


یعنی کاربردی ترین کتابی که در مورد انتخاب همسر دیدم همینه :


 

مطلع مهر - نوشته دکتر امیرحسین بانکی پورفرد

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

سلام

لینک دانلود ازش نداری؟!

راستی شما که خوندیش واقعاً‌ کتاب خوبیه؟
یعنی ارزش داره که من که ید بیضایی توی خواستگاری رفتن دارم ، با این که کنکور ارشد دارم بخونمش؟

سلام . نه ندارم . خب اگه خوب نبود که معرفیش نمی کردم . یه کتاب کامله . از ب بسم الله تا تحقیق و تمام چیزهایی که در مراحل انتخاب همسر ممکنه باهاش مواجه بشی ، داره . نحوه بیانش هم اینطوریه که در اخر هر فصل یه خلاثه به صورت چارت و نمودار بهت میده که یادت بمونه و خیلی هم کارشناسی هست . یعنی خود دکتر بانکی با تحقیق زیاد و مشاوره های مختلفی که تو دانشگاه انجام داده این کتاب رو نوشته . واقعا قابل استفاده است .

مرتضی جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

«...ر هر فصل یه خلاثه به صورت...»

حالا خودمونیم‌ چطوری تونستی خلاصه رو اشتباه بنویسی؟

ممنون از راهنماییت . حتماً پیداش می‌کنم و می‌خونمش.

از اونجایی که دقت کنید روی کیبور ث وص دقیقا کنار همه ممکنه اشتبته بشه دیگه ... . خواهش میکنم موفق باشید ..

بینام شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

فقط به درد آقایون میخوره یا نه؟

به درد هر دو جنس میخوره کاملاً !

سمیه شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ http://datoshu.persianblog.ir/

چه انتشاراتی ؟
چه قیمتی؟

انتشاراتش رو نمیدونم اما قیمتش 3 تومن هست

آسمون شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ق.ظ

اره .کلا سی دی ها و کتاب های دکتر بانکی خیلی کاربردی و واقع بینانه اس .

من سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://arameshe-toofani.blogfa.com/

سلام
من این کتاب و خوندم
فوق العاده ست
نشرش هم حدیث راه عشقه.
خوبیش ایرانی-اسلامی بودنشه. یعنی از یک طرف بوم نیفتاده !

مهران پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

من این کتاب رو اوایل امسال قبل از رفتن به خواستگاری خوندم.
فوق العاده بود. خیلی دید آدم رو باز میکنه. بخصوص بخش سوالات خواستگاریش.
البته سری دی وی دی «ازدواج موفق» دکتر فرهنگ هم مجموعه بی نظیری بود و خیلی از قسمتهاش با این کتاب همپوشانی داشت و به انتخابم خیلی کمک کرد.
الان شش ماهه عقد کردم و خدا رو شکر از زندگی و انتخابم راضی ام.
پیشنهاد میکنم این دی وی دی و کتاب رو حتما تهیه کنید و استفاده کنید.
یه بخش از مقدمه کتاب که واسم جالب بود رو نقل به مضمون میکنم:
تنها شخصی در زندگی از نزدیکانمون که خودمون انتخابش میکنیمُ همسرمونه. نه پدر٬ نه مادر٬ نه خواهر برادر٬ نه حتی فرزند رو ما نقشی در انتخابشون نداریم.
ولی شخصی که حداقل دو سوم عمرمون رو میخوایم باهاش سپری کنیم٬ خودمون انتخاب میکنیم. یعنی مثلا حدود ۵۰ سال. حالا بنظر شما آیا واقعا ارزش نداره برای این انتخاب حداقل ۵۰ ساعت مطالعه و تحقیق کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد