آزمــون مـحـبـت مخلصانه

(برای رفع ابهام بعضی دوستان، کلماتی به این پست اضافه شد)

طرف خیلی دم میزد از محبت مخلصانۀ بدون چشم داشتِ قدردانی. مشاور به دختر گفت یکبار با نادیده گرفتنِ محبتش عکس العمل خودش را بسنج تا ببینی اگر با او زیر یک سقف بودی و روزی به اشتباه محبتش را نادیده گرفتی مجازاتت سخت است یا آسان. اگر در این امتحان قبول شد دیگر شک نکن و بله را بگو..

.

.

نمایشی بیش نبود، امـــا مجازات دختر بسیار سخت بود..

خواستگارش در آزمون محبت با نمرۀ افتضاحی "رد شد"

این شد که جواب او هم شد "رد".


نظرات 5 + ارسال نظر
یاس18 یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

فقط همین 1معیار کافی بود برا رد کردن؟بنظرم خوب مشاوره نداده
میشه بیشتر توضیح بدین

باید خودش رو پیدا کنم و ازش بپرسم!

عروس کوچیکه سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

جسارتا خواستگار تا خواستگار داریم .فکر کنم این ازمون برای خواستگاری بوده که خیلی ادعا داشته دوستش داره .
در ضمن چه کسی اون ازمون رو داوری میکنه هم مهمه شاید یه خشم علاقه ی بیشاز حد رو برسونه و یک لبخند و ارامش نشونه ی بی تفاوتی باشه !
.
در کل یک ازمون چرت بود ُحداقل برای توصیه ی عمومی !

سلام علیکم. رفتم ته و توش رو در آوردم و بخاطر گل روی شما توضیحاتی اضافه کردم! خیالتون راحت باشه! عکس العمل اشتباه خواستگار در برابر این آزمون آنچنان مشخص بود که هر عقل سلیمی می پذیرفت که ایشون انتظارات آرمانی خوبی داره ولی در عمل، خودش ذره ای به اونها پایبند نیست. راستی از خیر مقدمتون هم متشکرم عروس خانوم

عروس کوچیکه پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

ربطی به خیر مقدم نداره من نظر اون فرد رو نقد کردم نه شخصیت جنابعالی رو. در هرحال اگه سوء برداشت کردید من عذر میخوام.

نه عروس خانوم، همینجوری خواستم خودمو تحویل بگیرم.. ما ارادت داریم

عروس کوچیکه پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

الان دوباره برگشتم دیدم پسته رو تغییرش دادی کاملترش کردیا .شیطون

دختر دریا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.daneshjoo2030@yahoo.com

سلام
خیلی قشنگ بود
به منم سر بزنی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد