یکی از وسط گود

بابا به پیر به پیغمبر تو زندگی خیلی مسائل مهم تر از قد و چهره و نوع ماشین و وضع مالی هست ....یکی رو بیارید نشون من بدید به خاطر قد کوتاهی یا بی پولی طلاق گرفتن !

ولی تا دلتون بخواد خوشگلا و قد نردبون ها و پولدارهاش طلاق گرفتن  

 

پ.ن :  

اعصاب قر قاطی از دست مذکر و مونث های مجرد

نظرات 4 + ارسال نظر
پری چهره دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.shahbeyt89.blogfa.com

نکته کنکوری:
باور کن کسی که دوباره بعد از گذشت ۵ سالاومده سراغت و این بار با خانواده پاپیش گذاشته خاطرتو خیلی می خواد و این خاطرخواهی می ارزه که سختی های زندگی رو آسون تر تحمل کنی.

فروردین چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

سلام حالا چه اصراری داری همه مجردا برن ازدواج کنن حالا چرا حرص و جوش می خوره اصلا اگر تو یه جایی همه متاهل باشند که زندگی خیلی کسل کننده می شد

گلابتون یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

به شدت موافقم! حالا هی بیا اینا رو بگو! کی گوش میده؟؟؟
این قدر ایرادای الکی میگیرن که همه موقعیت های خوب ازدواج رو از دست میدن. بعد تازه به خودشون میان و میگن اون اوایل خیلی موردای خوب داشتم....!

محمد پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

من این پستو امروز خوندم ینی تقریبا 8 ماه با تاخیر....
متاسفانه من دلبسته و خواستار دختری هستم که اون منو به خاطر کوتاه بودن قدم نمیخواد....
نه اینکه قد من کوتاه باشه174 سانتیمتر..اما قد اون به نسبت یک دختر بلنده...هم قد منه..اون پسری رو میخواد که یه سر و گردن از خودش بلند تر باشه....185 به بالا:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد