مهم

آنچه که واقعاً هستید را بیان کنید ،

نه آنچه در آرزوهای خود می اندیشید ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

چندتا از پستهاتونو خوندم. خیلی جالب بود. قشنگیش به اینه که کوتاهه.
من الان در وضعیت اینم که همه چی رو سنجیدم و بازم نمیدونم چیکار کنم.
حالا یه سوال. اگه دودل بودیم چی؟ یعنی اگه ندونستیم دلمون چی میگه چی؟ فکر کنم باید برم بمیرم!

ببینید برای انتخاب خیلی مهمه که ببینید اون شرایط اصلی و مهمی که برای خودتون داشتید و به هیچ وجه نمیتونید ازش کنار بیاید رو داره یا نه ؟ مثلا برای یه نفر شاید ورزشکار بودن خیلی خیلی اهمیت داره . باید ببینید این شرایطی که نمیتونید از خیرش بگذرید رو داره یا نه ؟ اگر داشت و ازش بدتون هم نمیومد و یه مقدار از معیار های درجه دو رو هم داشت و خانواده ها و سن و فرهنگ و ما بقی چیزها هم هم سطح بودند یا علی رو بگید . اما بنظرم برای اینکه شکتون بر طرف بشه بیشتر صحبت کنید و جلسات بیشتری با هم رفت و آمد داشته باشید . و کتاب هم در این زمینه بخونید . من کتاب ؛ مطلع مهر ؛ رو پیشنهاد میکنم .

اکبر شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://kamingah.blogfa.com

زدی تو هدف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد