لطفاً به موقع ازدواج کنید !

زندگی یک مسئله ای فراتر از احساسات و دوست داشتن و درآمد و اقتصاد است . قدرت ارتباط میخواهد ، شخصیت اجتماعی میخواهد ، قدرت کنترل و ابراز احساسات میخواهد ، یک پختگی حداقلی میخواهد ، یک جا افتادگی شخصیتی ... 


لطفاً به موقع ازدواج کنید ... نه زودتر و نه دیرتر !


نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

نه بابا
خودت تنها گفتی !
باشه از فردا ازدواج می کنیم استاد .
آدم ..... مگه ازدواج دخترا دست خودشونه ؟

زندگی پیوند با خداست دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://elhamafrooz.blogfa.com/

دوستمون خیلی خوب اومد:
"مگه ازدواج دخترا دست خودشونه ؟"
از این به بعد مینویسین یه ذره عمومی ترش کنین و نگاه مردونه کمتر بشه!...با تشکر از دوستان
روابط عمومی واحد خواهران!
موفق باشین

اتفاقا روی صحبتم با خانم ها هم بود !! مگر دختر ها نباید توانایی کنترل احساسات ، صعه صدر ، پختگی اجتماعی و شخصیت زندگی داشته باشند ؟؟؟؟
خیلی از خانمها برای تشکیل زندگی بچه اند و هیچ ربطی هم به سن نداره . بستگی به همون پختگی شخصیتی داره که با شرایط خاصی بدست میاد !
همونطور که بعضی از آقایون بچه اند ...
توانایی بخشش ، توانایی کنترل توقعات ، توانایی ارتباط مدبرانه با خانواده ها ، توانایی آرام کردن جنگ های احتمالی ، همه و همه قابلیت هایی است که هم زن و هم مرد باید به آن دست پیدا کنند ....

بغییه جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://boghiye.blogfa.com

واقعا خسته نباشی دوست عزیز !
همه مساله دوست داشتن گیر همین زمانش بود که شما گفتی
اخه مگر دخترا دست خودشونه شازده؟ !
بعدشم ....

برگ ریز... شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ق.ظ

خام بدم پخته شدم سوختم...
.
زودترش رو منم حواسم بود اما خیلی دیرتر! شده.
.
ممنون به هر حال.
می خونمتون.

ساغر 1دختر ورنا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ http://vornayan.blogfa.com

به نظر من تا حدی زیادی درسته

دلخون پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ق.ظ

خوشم میاد کلا الکی سرخوشین!

زندگی پیوند با خداست جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://elhamafrooz.blogfa.com/

سلام بر دوستان فعال
منم خوشم میاد دل این دوستمون خونه!!!
دلخون بابا زندگی همش یه شوخی بزرگه
یه خاله بازی که داریم جدیش میگیریم
برا کار دیگه ای اومدیم اینجا بابا حرص نخور...
خلاصه که من هنوز رو حرف خودم هستم،که مگه ازدواج دخترا دست خودشونه؟!
خیلی ها رو میشناسم که به قول شما پخته شدن ولی مثلا شرایط مالی خوبی ندارن یا خیلی زیبا و باربی نیستن...
متاسفانه تقریبا خیلی از بچه مذهبیا هم رفتن دنبال باربی پسندی و ملاکشون بیشتر شده زیبایی و ....
چیزی که دارم میگم واقعیتیه که دارم میبینم...
خیلی داریم از حقیقت ها و معیارهای درست فاصله میگیریم!!!

حوا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ http://adamohava3.blogfa.com

سلام. با «آنکه فهمید» بروزیم. نظرات دوستان در این وبلاگ برای ما بسیار مهمه. منتظریم...

پیوند جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

شازده دوماد راستی شما چرا پروفایل نداری؟!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

بورو بینیم با!

کجا ؟؟

eli شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ http://u20i.blogfa.com/

آره خیلی موافقم. خیلی از دوستامو دیدم که از من بزرگ تر بودن بعد تو سن 19 20 ازدواج کردن اما رفتارهای بچه گانه ای با خونواده ی شوهر داشتن.یا همون توانایی کنترل توقعات و اینا . من دقیقا چون میدونستم خودم هم خیلی بچه م در این زمینه و هنوز عقلم کامل نشده تا الان که خودداری کردم از ازدواج. ایشالا به پختگی مورد نظر برسیم همه دخترا

آتی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

پس لطفا یک پسر 30 ساله چند سال بزرگتر هم باشه مهم نیست پخته تر خواهد بود خواهشا پیدا کنید وبه اینجانب معرفی نمایید.پیشاپیش از همکاریتان متشکرم.

مریم سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

للمتاهلین: روزی در یک برنامه خوب تلویزیونی دکتر شیری مطلبی فرمودن راجبه رسیدن دختر و پسر به بلوغ عاطفی که یکی از نشونه هاش اینه که در زندگی مشترک و در ارتباط با خانواده همسر مدام نگویید مادر تو اینجور مادر من اونجور!خانواده تو فلان خانواده من بیسار!که اگر اینطور بود یعنی زود بوده ازدواج برای شما...
(من باب انتقال مطالب مفید عرض کردم)

................ پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

چه میکویی خاهرجان.........................

نفست ازجای گرم بلندمیشه

خودمم بابا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

به قول رفیقمون ... خام بدم پخته شدم سوووووختم...

ته گرفتم...

سووووووووختم.... آخه یکی نیست این اتش نشانی رو خبر کنه؟

یاسر یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

با کدام کار؟ با کدام پول؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد