عدم کینه توزی

انچه که به بهبود روابط کمک میکند عذر خواهی بعد از دعوا و پذریفتن اشتباهاته

کلا نگذارید کینه به دلتون از هم بمونه

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

یکی از سخت ترین کارای دنیا!

دنیا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

۸ ماهی هست که ازدواج کردم و هر وقت که بحثی پیش امده پیش قدم برای منت کشی شده ام حتی وقتایی که مطمئن بودم صدر در صد مقصر نبودم . اصلا طاقت نمیارم نارحتیشو ببینم واسه همین پیش قدم میشم اما همش میترسم که بد عادتش کنم باز به خودم میگم مردا غرور دارن غرور مردو نباید شکست . ولی خوبیش اینه که تا روی خوش نشون میدم اونم شدید استقبال میکنه و بعدش بهش میگم که کجای کارش به نظر من اشتباه بوده و این دفعه اون خیلی بهتر قبول میکنه

خانم محبت چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://only-purelove.blogfa.com

خیلی مهمه ک ب طرف مقابلت بگی اشتباه کردی و اون بدونه !

ترنم شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

معذرت خواهی همیشه به این معنا نیست که تو اشتباه کردی و حق با یکی دیگه است. معذرت خواهی یعنی : اون رابطه بیشتر از غرورت برات ارزش داره

آشنا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

دقیقا معذرت خواهی بهترین راه حله. برای اینکه بدونه اشتباه از اون بوده باید قبلش بگی که به چه دلیلی از دستش ناراحت شدی اما نه با لحن طلب کارانه. بعد هم با لبخند بگی خب ببخشید بی خیال این چیزا! ما چند ساله این روش رو امتحان کردیم. جواب می ده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد