دوستت دارم

تنها چیزی که افراط در آن ضرر ندارد ، محبت کردن است ... 


پ ن : برای خدا دوست داشتن حتی اگر بدون جواب هم بماند جای دوری نرفته است !

نظرات 8 + ارسال نظر
گمشده شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ http://eagle-s92.blogfa.com

به نظر من محبت بیش از حد هم خوب نیست. من به یک چیز خیلی اعتقاد دارم و اونم اینه که زن همیشه باید یک درجه کمتر به شوهرش محبت کنه. زن باید ناز داشته باشه و مرد هم عاشق این ناز زنه!
حالا ما ازدواج نکردیم ولی خب دیگه :دی

مریم شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

آخ گفتی!

حکیم یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://1livananar.blogfa.com

برای خدا ! چه نکته ی خوبی اما بگو بدانم کسی که برای خدا محبت می کند آیا نباید ظرف طرف مقابل را هم اندازه گیری کند و شناخت به ظرفیت های او هم داشته باشد؟
آیا افراط در محبت خوب است ؟ من فکر می کنم از اسمش عواقبش پیداست . همانطور که  تفریط را سرزنش می کنی چرا افراط را سرزنش نمی کنی ؟ به اندازه بهترین است.
به درختی اگر بیشتر از حد آبش بدهی فاسدش کرده ای ریشه اش را خیسانده ای .همانطور که اگر به آن کم تر آب بدهی خشکاندی اش.
محبت را ببین خواننده چی برداشت می کند از آن.
آیا محبت یعنی گفتن زیاد دوستت دارم؟ یا از این دست؟
شاید هم
اما حقیر معتقدم فرضا اگر همسرم کاری کرد و رفتاری به من یاد داد به من محبت کرده است . یا اگر ایراد مرا گفت به من محبت کرده است ... میگیرید چه میخواهم بگویم ؟
تا محبت را توی چه ظرف و قالبی ببینیم.
محبت کردن خوب است اما آیا خدا هم افراط می کند؟
آیا ائمه هم افراط می کردند؟

پریا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://12azar.blogfa.com/

یک شاخه گل سپید تقدیم تو باد ..
رقصیدن برگ بید تقدیم تو باد ..
تنها دل تنگیست سرمایه ی من ..
آن هم شب پاک عید تقدیم تو باد ..
عید همگی مبارک[گل]

حوای محترمه سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://havvayemohtarame.blogfa.com/

اتفاقاً چرا، ماها هنوز توان هضم محبته زیاد رو نداریم، پررو میشیم و فکر میکنیم طرف وظیفشه و به هیچ عنوان نمیتونه ترکمون کنه پس بداخلاقیامون شروع میشه، پدرشو درمیاریم و بعدشم آزرده دل رهاش میکنیم، تازه اونوقت میفهمیم که چقدر دوستش داشتیم که دیر شده...

ثنا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

خدا خیلی زود جواب این محبتی که به خاطر خودش به طرف مقابلمون کردیم میده
البته اگه واقعا به خاطر خدا باشه
یه جوری جبران میکنه که فکرش تا 100 ها سال هم به ذهنمون خطور نمیکرد
اینو ما که ازدواج کردیم میدونیم

ثنا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

راستی !
شازده دوماد مبارک باشه(به تاخیر ویژه)
انشالله که خوشبخت بشین

مریم بهاور جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

واقعا اینطوره؟
توی زندگیم با همسرم مثال نقض ندارم براش ولی در برخورد با بعضی آدمها ... بعضیا جنبه محبت کردن رو ندارن. حالا آیا این آدما جنبه محبت کردن همسرشون رو دارن؟

پ.ن. چرا در این وبلاگ انقدر کم به کامنتها جواب داده میشه؟ اصلا جواب نه لزوما ولی لا اقل یه عکس العملی که نشون بده این کامنت خونده شده آخه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد